Ik krijg een foutmelding wanneer ik mijn overeenkomst wil ondertekenen
Wanneer u een foutmelding krijgt bij het openen van de link naar het te ondertekenen document, ligt dit vaak aan het formaat van de documenten die u heeft opgeladen tijdens het invullen van het formulier.
Alvorens de overeenkomst opnieuw in te vullen raden we aan om AL uw documenten (ook wanneer deze al in PDF-formaat staan) eerst naar PDF te printen. Hierdoor worden alle - vaak onzichtbare - instellingen verwijderd die het delen van uw PDF-document verhinderen. Klik hier om te weten hoe u een document naar PDF print.
Gelieve nadien ENKEL het nieuw aangemaakte bestand te gebruiken om op te laden in het formulier.
Other FAQs
- Payconiq in de praktijk
-
Mijn Payconiq-uitbetalingen
- Wanneer komt de betaling van een klant op mijn bankrekening?
- Ik heb een vraag over mijn transacties. Waar kan ik meer informatie terugvinden?
- Kan ik de naam van de betaler via gegroepeerde betaling nog terugvinden?
- Welke betalingen worden gebundeld in een gegroepeerde uitbetaling?
- Kan ik via gegroepeerde uitbetalingen een integratie doen met mijn boekhoudingssysteem of andere administratieve systemen?
- Mijn handelaarsaccount beheren
- Payconiq-oplossingen voor handelaars
- Een handelaarsaccount aanvragen
-
Aan de slag met het handelaarsportaal
- Waar kan ik mijn inloggegevens voor het handelaarsportaal vinden?
- Hoe kan ik een transactieoverzicht downloaden in het handelaarsportaal?
- Hoe kan ik een wachtwoord aanvragen voor het handelaarsportaal?
- Ik kan geen documenten opladen, hoe kan ik dit oplossen?
- De link om een wachtwoord aan te vragen is vervallen. Hoe krijg ik een nieuwe?
- Mijn Payconiq-factuur
-
Alles over maaltijdcheques via Payconiq
- Hoe werken maaltijdcheques met Payconiq voor klanten?
- Hoe verloopt de uitbetaling van een ‘gecombineerde’ transactie met maaltijdcheques en Payconiq?
- Hoe kan u betalingen met maaltijdcheques via Payconiq activeren of aanvragen?
- Kan ik ook eco-, cadeau- of consumptiecheques aanvaarden via Payconiq?
- De betalingen met maaltijdcheques ontbreken in mijn betalingsoverzicht.
-
Werkingskost
- Wat zit vervat in de jaarlijks gefactureerde werkingskost van € 18?
- Voor wie geldt deze werkingskost?
- Ik heb meerdere Payconiq-handelaarsaccounts (Merchant ID’s) voor mijn zaak. Hoe kan ik deze samenvoegen?
- Is de jaarlijks gefactureerde werkingskost van € 18 inclusief btw?
- Blijft de werkingskost van toepassing als er geen transacties plaatsvinden?
- Payconiq GO