Gegroepeerde uitbetalingen
Om gegroepeerde uitbetalingen te activeren, vult u gewoon het aanvraagformulier in of neem u contact met onze helpdesk.
Bij gegroepeerde betalingen storten* we al uw succesvolle Payconiq transacties de eerstvolgende dag vóór 09:00 in 1 bedrag op uw bankrekening.
Standaard groeperen we alle transacties van uw Payconiq producten of winkelpunten die op dezelfde bankrekening terechtkomen.
Indien u gebruik maakt van Payconiq via uw kassa, betaalterminal of website (dus NIET via een sticker) kunt u contact nemen met uw leverancier wanneer u deze uitbetalingen anders wenst te organiseren (bijvoorbeeld per winkelpunt of per kassa). Hiervoor kan gebruik gemaakt worden van het Bulk ID.
* Het totaalbedrag wordt overgeschreven naar uw bankrekening. Houd er rekening mee dat bij sommige banken een overschrijving ontvangen iets meer tijd neemt dan bij andere.
Other FAQs
- Payconiq in de praktijk
- Mijn Payconiq-uitbetalingen
- Mijn handelaarsaccount beheren
- Payconiq-oplossingen voor handelaars
- Een handelaarsaccount aanvragen
- Aan de slag met het handelaarsportaal
- Mijn Payconiq-factuur
-
Alles over maaltijdcheques via Payconiq
- Hoe kan u betalingen met maaltijdcheques via Payconiq activeren of aanvragen?
- Hoe verloopt de uitbetaling van een ‘gecombineerde’ transactie met maaltijdcheques en Payconiq?
- Hoe werkt een betaling met maaltijdcheques via Payconiq voor uw klant?
- Hoe kan ik mijn ‘gecombineerde’ transacties met maaltijdcheques en Payconiq opvolgen?
- Hoeveel kost het om maaltijdcheques te aanvaarden via Payconiq?
-
Werkingskost
- Blijft de werkingskost van toepassing als er geen transacties plaatsvinden?
- Ik heb meerdere Payconiq handelaarsaccounts (Merchant ID’s) voor mijn zaak. Hoe kan ik deze samenvoegen?
- Ik ontving een factuur voor de werkingskost, maar ik ga hier niet mee akkoord. Hoe ontvang ik een terugbetaling?
- Is de jaarlijks gefactureerde werkingskost van € 18 inclusief BTW?
- Voor wie geldt deze werkingskost?