Wanneer komt de betaling van een klant op mijn bankrekening?
Alle transacties van eenzelfde werkdag in uw zaak worden verzameld en de dag nadien als één bedrag op uw bankrekening overgeschreven door het Bancontact Payconiq Company-rekeningnummer.
Let op: bij sommige banken duurt een overschrijving iets langer dan bij andere. Het kan dus zijn dat u deze overschrijving diezelfde werkdag nog ontvangt op uw rekening, maar dit kan evengoed een of twee werkdagen later zijn.
Wilt u graag elke aparte transactie alsook de naam van de betaler en de mededeling raadplegen? Dat kan makkelijk in het Handelaarsportaal.
Other FAQs
- Payconiq in de praktijk
- 
						Mijn Payconiq-uitbetalingen
						- Wanneer komt de betaling van een klant op mijn bankrekening?
- Ik heb een vraag over mijn transacties. Waar kan ik meer informatie terugvinden?
- Kan ik de naam van mijn klant terugvinden op mijn rekeninguittreksels?
- Welke betalingen worden gebundeld in een gegroepeerde uitbetaling?
- Kan ik de naam van de betaler via gegroepeerde betaling nog terugvinden?
 
- Mijn handelaarsaccount beheren
- Payconiq-oplossingen voor handelaars
- Een handelaarsaccount aanvragen
- 
						Aan de slag met het handelaarsportaal
						- Waar kan ik mijn inloggegevens voor het handelaarsportaal vinden?
- Hoe kan ik een transactieoverzicht downloaden in het handelaarsportaal?
- Hoe kan ik een wachtwoord aanvragen voor het handelaarsportaal?
- Ik kan geen documenten opladen, hoe kan ik dit oplossen?
- De link om een wachtwoord aan te vragen is vervallen. Hoe krijg ik een nieuwe?
 
- Mijn Payconiq-factuur
- 
						Alles over maaltijdcheques via Payconiq
						- Hoe werken maaltijdcheques met Payconiq voor klanten?
- Hoe kan u betalingen met maaltijdcheques via Payconiq activeren of aanvragen?
- Hoe verloopt de uitbetaling van een ‘gecombineerde’ transactie met maaltijdcheques en Payconiq?
- De betalingen met maaltijdcheques ontbreken in mijn betalingsoverzicht.
- Kan ik ook eco-, cadeau- of consumptiecheques aanvaarden via Payconiq?
 
- 
						Werkingskost
						- Wat zit vervat in de jaarlijks gefactureerde werkingskost van € 18?
- Voor wie geldt deze werkingskost?
- Ik heb meerdere Payconiq-handelaarsaccounts (Merchant ID’s) voor mijn zaak. Hoe kan ik deze samenvoegen?
- Blijft de werkingskost van toepassing als er geen transacties plaatsvinden?
- Is de jaarlijks gefactureerde werkingskost van € 18 inclusief btw?
 
- Payconiq GO
