Ik heb meerdere Payconiq handelaarsaccounts (Merchant ID’s) voor mijn zaak. Hoe kan ik deze samenvoegen?

Het is mogelijk om uw Payconiq handelaarsaccounts samen te voegen als deze onder hetzelfde rekeningnummer én ondernemingsnummer vallen.  

Als het ondernemingsnummer of rekeningnummer verschillend is, dan kunnen die accounts niet samengevoegd worden.    

Zo gaat u te werk  

Om uw Payconiq handelaarsaccounts samen te voegen of te schrappen, stuurt u een mail naar info@payconiq.be. Vermeld hierin welk(e) account(s) u wens te behouden, en welk(e) accounts mag (mogen) geschrapt worden.   

Let wel, wijzigingen aan een Payconiq handelaarsaccount heeft impact op de Payconiq betaaloplossing (sticker/integratie) die u gebruikt in uw zaak, waardoor deze niet langer zullen werken.   

Om Payconiq vlot te blijven aanbieden aan uw klanten, dient u volgende stappen te ondernemen, afhankelijk van de Payconiq betaaloplossing in uw zaak:  

  • Als u gebruik maakt van de Payconiq-stickeroplossing, kan u steeds zelf een nieuwe Payconiq QR-code afdrukken via het handelaarsportaal.  
  • Voor Payconiq-integraties dient u na de wijziging contact op te nemen met uw integrator om de setup te finaliseren. 

Other FAQs