Ik heb een e-mail ontvangen met de vraag om mijn bedrijfsgegevens bij te werken. Heeft dit een impact op mijn betalingen?
Om witwassen van geld en financiering van terrorisme te voorkomen, is Bancontact Payconiq Company NV/SA wettelijk verplicht om de identiteit van al zijn gebruikers te controleren.
Deze controles vinden plaats bij de aansluiting van nieuwe handelaars en op regelmatige basis na deze aansluiting. Zo zijn we zeker dat alle gegevens actueel zijn. Zijn uw gegevens niet meer actueel of moeten de gegevens van uw zaak worden nagekeken? Dan krijgt u een e-mail met de vraag om deze gegevens bij te werken. Dit heeft momenteel geen enkele invloed op het aanvaarden en verwerken van Payconiq-betalingen in uw zaak.
Volgens de wetgeving moeten uw gegevens echter binnen een bepaalde termijn worden bijgewerkt. Het is dus belangrijk om dit tijdig in orde te brengen. Gebeurt dit niet? Dan is Bancontact Payconiq Company NV/SA verplicht om de overeenkomst eenzijdig op te zeggen.
Heeft u nog vragen of hulp nodig? Aarzel dan niet om de helpdesk te contacteren via het contactformulier.
Other FAQs
- Payconiq in de praktijk
- Mijn Payconiq-uitbetalingen
- Mijn handelaarsaccount beheren
- Payconiq-oplossingen voor handelaars
- Een handelaarsaccount aanvragen
- Aan de slag met het handelaarsportaal
- Mijn Payconiq-factuur
-
Alles over maaltijdcheques via Payconiq
- Hoe kan u betalingen met maaltijdcheques via Payconiq activeren of aanvragen?
- Hoe verloopt de uitbetaling van een ‘gecombineerde’ transactie met maaltijdcheques en Payconiq?
- Hoe werkt een betaling met maaltijdcheques via Payconiq voor uw klant?
- De betalingen met maaltijdcheques ontbreken in mijn betalingsoverzicht.
- Hoe kan ik mijn ‘gecombineerde’ transacties met maaltijdcheques en Payconiq opvolgen?
-
Werkingskost
- Blijft de werkingskost van toepassing als er geen transacties plaatsvinden?
- Ik heb meerdere Payconiq handelaarsaccounts (Merchant ID’s) voor mijn zaak. Hoe kan ik deze samenvoegen?
- Ik ontving een factuur voor de werkingskost, maar ik ga hier niet mee akkoord. Hoe ontvang ik een terugbetaling?
- Is de jaarlijks gefactureerde werkingskost van € 18 inclusief BTW?
- Mijn BTW-nummer is veranderd. Waarom wordt mij opnieuw een werkingskost aangerekend?