Een document naar PDF printen
Print naar PDF op Windows
- Open het bestand en kies Bestand > Afdrukken.
- Kies Print naar PDF of Bewaar als PDF in het menu met printers.
- Klik in het dialoogvenster Afdrukken op OK.
- De PDF wordt opgeslagen in de map die is opgegeven als uitvoermap of op de plaats die u zelf kiest via het dialoogvenster Opslaan als. De standaardlocatie voor deze documenten is Mijn documenten.
Print naar PDF op Mac:
- Open het bestand en kies Bestand > Afdrukken.
- Kies Opslaan als PDF in het menu PDF onder aan het dialoogvenster.
- Kies voor Adobe PDF-instellingen een van de standaardinstellingen of pas de instellingen aan.
- Geef op of het PDF-bestand moet worden geopend nadat het PDF-bestand is gemaakt.
- Klik op Doorgaan.
- Selecteer een naam en locatie voor de PDF en klik op Opslaan. De PDF wordt standaard met dezelfde bestandsnaam, maar met de extensie .pdf opgeslagen.
Other FAQs
- Payconiq in de praktijk
- Mijn Payconiq-uitbetalingen
- Mijn handelaarsaccount beheren
- Payconiq-oplossingen voor handelaars
- Een handelaarsaccount aanvragen
- Aan de slag met het handelaarsportaal
- Mijn Payconiq-factuur
- Alles over maaltijdcheques via Payconiq
-
Werkingskost
- Blijft de werkingskost van toepassing als er geen transacties plaatsvinden?
- Ik heb meerdere Payconiq handelaarsaccounts (Merchant ID’s) voor mijn zaak. Hoe kan ik deze samenvoegen?
- Ik ontving een factuur voor de werkingskost, maar ik ga hier niet mee akkoord. Hoe ontvang ik een terugbetaling?
- Is de jaarlijks gefactureerde werkingskost van € 18 inclusief BTW?
- Voor wie geldt deze werkingskost?