Informatie over de API key
Om Payconiq te activeren op uw kassa- of betaalsysteem (webshop,…) en uw toekomstige betalingen veilig naar Payconiq te sturen, heeft uw leverancier een unieke sleutel of "API key" nodig.
Deze sleutel is uw persoonlijke toegangscode om Payconiq te activeren en wordt u - na ondertekenen voor het contract - bezorgd via een beveiligde e-mail vanop het e-mailadres salesleads@payconiq.be. U ontvangt nadien ook een e-mail met de nodige instructies om deze beveiligde e-mail te openen. Voor meer informatie over de activatie met deze sleutel kunt u ook terecht bij de leverancier van uw kassasysteem.
LET OP! Om Payconiq transacties vanaf uw kassasysteem te kunnen lanceren heeft uw leverancier een connectie nodig met Payconiq. Kijk HIER voor alle leveranciers die reeds Payconiq aanbieden.
Indien uw leverancier nog geen connectie heeft, mag u hem naar onze 'partner' pagina doorverwijzen en dan helpen wij hen hem graag op weg.
Other FAQs
- Payconiq in de praktijk
- Mijn Payconiq-uitbetalingen
- Mijn handelaarsaccount beheren
- Payconiq-oplossingen voor handelaars
- Een handelaarsaccount aanvragen
- Aan de slag met het handelaarsportaal
- Mijn Payconiq-factuur
-
Alles over maaltijdcheques via Payconiq
- Hoe kan u betalingen met maaltijdcheques via Payconiq activeren of aanvragen?
- Hoe verloopt de uitbetaling van een ‘gecombineerde’ transactie met maaltijdcheques en Payconiq?
- Hoe werkt een betaling met maaltijdcheques via Payconiq voor uw klant?
- De betalingen met maaltijdcheques ontbreken in mijn betalingsoverzicht.
- Hoe kan ik mijn ‘gecombineerde’ transacties met maaltijdcheques en Payconiq opvolgen?
-
Werkingskost
- Blijft de werkingskost van toepassing als er geen transacties plaatsvinden?
- Ik heb meerdere Payconiq handelaarsaccounts (Merchant ID’s) voor mijn zaak. Hoe kan ik deze samenvoegen?
- Ik ontving een factuur voor de werkingskost, maar ik ga hier niet mee akkoord. Hoe ontvang ik een terugbetaling?
- Is de jaarlijks gefactureerde werkingskost van € 18 inclusief BTW?
- Mijn BTW-nummer is veranderd. Waarom wordt mij opnieuw een werkingskost aangerekend?