Hoe kan ik mijn bankrekeningnummer (IBAN) wijzigen?
Heeft u al toegang tot het nieuwe Handelaarsportaal? Dan kan u uw IBAN zelf wijzigen. Dit geldt zowel voor uw facturatie-IBAN als voor de IBAN gelinkt aan uw product(en).
Facturatie-IBAN wijzigen:
Surf naar merchant-portal.bancontact.net en klik op 'Facturatiegegevens' in het menu. Hier kan u makkelijk uw gegevens aanpassen.
Uitbetalings-IBAN van een product wijzigen:
Surf naar merchant-portal.bancontact.net en klik op 'Winkels en producten' in het menu. Selecteer de winkel waar het gewenste product deel van uitmaakt. U krijgt een overzicht te zien van alle producten binnen de winkel. Zoek het product dat u wil wijzigen en klik op 'Bewerken'.
Heeft u nog toegang tot het oude Handelaarsportaal?
Om uw gegevens aan te passen, vult u het aanvraagformulier in.
Een helpdeskmedewerker neemt vervolgens contact met u op om de wijziging in orde te brengen.
Other FAQs
- Payconiq in de praktijk
- 
						Mijn Payconiq-uitbetalingen
						- Wanneer komt de betaling van een klant op mijn bankrekening?
- Ik heb een vraag over mijn transacties. Waar kan ik meer informatie terugvinden?
- Kan ik de naam van mijn klant terugvinden op mijn rekeninguittreksels?
- Welke betalingen worden gebundeld in een gegroepeerde uitbetaling?
- Kan ik de naam van de betaler via gegroepeerde betaling nog terugvinden?
 
- Mijn handelaarsaccount beheren
- Payconiq-oplossingen voor handelaars
- Een handelaarsaccount aanvragen
- 
						Aan de slag met het handelaarsportaal
						- Waar kan ik mijn inloggegevens voor het handelaarsportaal vinden?
- Hoe kan ik een transactieoverzicht downloaden in het handelaarsportaal?
- Hoe kan ik een wachtwoord aanvragen voor het handelaarsportaal?
- Ik kan geen documenten opladen, hoe kan ik dit oplossen?
- De link om een wachtwoord aan te vragen is vervallen. Hoe krijg ik een nieuwe?
 
- Mijn Payconiq-factuur
- 
						Alles over maaltijdcheques via Payconiq
						- Hoe werken maaltijdcheques met Payconiq voor klanten?
- Hoe kan u betalingen met maaltijdcheques via Payconiq activeren of aanvragen?
- Hoe verloopt de uitbetaling van een ‘gecombineerde’ transactie met maaltijdcheques en Payconiq?
- De betalingen met maaltijdcheques ontbreken in mijn betalingsoverzicht.
- Kan ik ook eco-, cadeau- of consumptiecheques aanvaarden via Payconiq?
 
- 
						Werkingskost
						- Wat zit vervat in de jaarlijks gefactureerde werkingskost van € 18?
- Voor wie geldt deze werkingskost?
- Ik heb meerdere Payconiq-handelaarsaccounts (Merchant ID’s) voor mijn zaak. Hoe kan ik deze samenvoegen?
- Blijft de werkingskost van toepassing als er geen transacties plaatsvinden?
- Is de jaarlijks gefactureerde werkingskost van € 18 inclusief btw?
 
- Payconiq GO
