Wordt de kost per transactie ook verhoogd?
De kost per transactie blijft ongewijzigd en zal, zoals gewoonlijk, maandelijks gefactureerd worden.
Sinds de lancering van Payconiq in 2016, hebben we het tarief voor een Payconiq-betaling nooit gewijzigd. We willen zo lang mogelijk vasthouden aan deze concurrentiële prijszetting op de markt. Daarom, in plaats van de prijs per transactie te verhogen - wat nadelig zou zijn voor handelaars die actief met Payconiq werken - voeren we een vaste werkingskost in van € 18 per jaar (€ 1,50 per maand).
Other FAQs
- Payconiq in de praktijk
- Mijn Payconiq-uitbetalingen
- Mijn handelaarsaccount beheren
- Payconiq-oplossingen voor handelaars
- Een handelaarsaccount aanvragen
- Aan de slag met het handelaarsportaal
- Mijn Payconiq-factuur
-
Alles over maaltijdcheques via Payconiq
- Hoe kan u betalingen met maaltijdcheques via Payconiq activeren of aanvragen?
- Hoe verloopt de uitbetaling van een ‘gecombineerde’ transactie met maaltijdcheques en Payconiq?
- Hoe werkt een betaling met maaltijdcheques via Payconiq voor uw klant?
- De betalingen met maaltijdcheques ontbreken in mijn betalingsoverzicht.
- Hoe kan ik mijn ‘gecombineerde’ transacties met maaltijdcheques en Payconiq opvolgen?
-
Werkingskost
- Blijft de werkingskost van toepassing als er geen transacties plaatsvinden?
- Ik heb meerdere Payconiq handelaarsaccounts (Merchant ID’s) voor mijn zaak. Hoe kan ik deze samenvoegen?
- Ik ontving een factuur voor de werkingskost, maar ik ga hier niet mee akkoord. Hoe ontvang ik een terugbetaling?
- Is de jaarlijks gefactureerde werkingskost van € 18 inclusief BTW?
- Mijn BTW-nummer is veranderd. Waarom wordt mij opnieuw een werkingskost aangerekend?