Ik heb een e-mail ontvangen met een betaalverzoek. Hebben jullie die gestuurd?
Internetcriminelen proberen op steeds inventievere manieren informatie van consumenten en handelaars afhandig te maken. Jammer genoeg misbruiken ze hiervoor ook de toegenomen naamsbekendheid van Payconiq.
Twijfelt u of een bericht écht van ons komt? Op de website https://beschermjezelfonline.be/leer-phishing-herkennen vindt u heel wat tips om phishing te herkennen. Bent u nog steeds niet zeker? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen om dit te bevestigen via het contactformulier.
Gaat het om een verdacht of frauduleus bericht? Stuur dit dan door naar verdacht@safeonweb.be.
Other FAQs
- Payconiq in de praktijk
- Mijn Payconiq-uitbetalingen
- Mijn handelaarsaccount beheren
- Payconiq-oplossingen voor handelaars
- Een handelaarsaccount aanvragen
- Aan de slag met het handelaarsportaal
- Mijn Payconiq-factuur
- Alles over maaltijdcheques via Payconiq
-
Werkingskost
- Blijft de werkingskost van toepassing als er geen transacties plaatsvinden?
- Ik heb meerdere Payconiq handelaarsaccounts (Merchant ID’s) voor mijn zaak. Hoe kan ik deze samenvoegen?
- Ik ontving een factuur voor de werkingskost, maar ik ga hier niet mee akkoord. Hoe ontvang ik een terugbetaling?
- Is de jaarlijks gefactureerde werkingskost van € 18 inclusief BTW?
- Voor wie geldt deze werkingskost?