Waarom moet ik mijn bedrijfsinformatie bijwerken in het Handelaarsportaal?
Als financiële instelling moet Bancontact Payconiq Company voldoen aan specifieke overheidsregelgeving. Daarom zijn we verplicht om de informatie in onze klantenbasis up-to-date te houden.
Als uw bedrijfsinformatie onjuist is of als er documenten ontbreken voor uw bedrijf, vragen wij u om deze bij te werken. Wijzigingen kunnen onder meer een aanpassing in de samenstelling van het bestuur, een nieuw IBAN-nummer of een wijziging in het type activiteit van uw bedrijf omvatten.
Other FAQs
- Payconiq in de praktijk
-
Mijn Payconiq-uitbetalingen
- Wanneer komt de betaling van een klant op mijn bankrekening?
- Ik heb een vraag over mijn transacties. Waar kan ik meer informatie terugvinden?
- Kan ik de naam van mijn klant terugvinden op mijn rekeninguittreksels?
- Kan ik de naam van de betaler via gegroepeerde betaling nog terugvinden?
- Welke betalingen worden gebundeld in een gegroepeerde uitbetaling?
- Mijn handelaarsaccount beheren
- Payconiq-oplossingen voor handelaars
- Een handelaarsaccount aanvragen
-
Aan de slag met het handelaarsportaal
- Hoe kan ik een transactieoverzicht downloaden in het handelaarsportaal?
- Waar kan ik mijn inloggegevens voor het handelaarsportaal vinden?
- Hoe kan ik een wachtwoord aanvragen voor het handelaarsportaal?
- Ik kan geen documenten opladen, hoe kan ik dit oplossen?
- De link om een wachtwoord aan te vragen is vervallen. Hoe krijg ik een nieuwe?
- Mijn Payconiq-factuur
-
Alles over maaltijdcheques via Payconiq
- Hoe werken maaltijdcheques met Payconiq voor klanten?
- Hoe kan u betalingen met maaltijdcheques via Payconiq activeren of aanvragen?
- Hoe verloopt de uitbetaling van een ‘gecombineerde’ transactie met maaltijdcheques en Payconiq?
- De betalingen met maaltijdcheques ontbreken in mijn betalingsoverzicht.
- Kan ik ook eco-, cadeau- of consumptiecheques aanvaarden via Payconiq?
-
Werkingskost
- Voor wie geldt deze werkingskost?
- Wat zit vervat in de jaarlijks gefactureerde werkingskost van € 18?
- Ik heb meerdere Payconiq-handelaarsaccounts (Merchant ID’s) voor mijn zaak. Hoe kan ik deze samenvoegen?
- Blijft de werkingskost van toepassing als er geen transacties plaatsvinden?
- Is de jaarlijks gefactureerde werkingskost van € 18 inclusief btw?
- Payconiq GO