Ik wil Payconiq activeren in een extra verkooppunt of via een ander verkoopkanaal.
U heeft reeds een Payconiq aansluiting en wenst een extra product of winkelpunt toe te voegen?
Vul het aanvraagformulier in en bezorg ons de gevraagde documenten. Wij voegen uw nieuwe product zo snel mogelijk toe aan uw bestaande profiel.
Other FAQs
- Payconiq in de praktijk
- Mijn Payconiq-uitbetalingen
- Mijn handelaarsaccount beheren
- Payconiq-oplossingen voor handelaars
- Een handelaarsaccount aanvragen
- Aan de slag met het handelaarsportaal
- Mijn Payconiq-factuur
-
Alles over maaltijdcheques via Payconiq
- Hoe kan u betalingen met maaltijdcheques via Payconiq activeren of aanvragen?
- Hoe verloopt de uitbetaling van een ‘gecombineerde’ transactie met maaltijdcheques en Payconiq?
- Hoe werkt een betaling met maaltijdcheques via Payconiq voor uw klant?
- Hoe kan ik mijn ‘gecombineerde’ transacties met maaltijdcheques en Payconiq opvolgen?
- Hoeveel kost het om maaltijdcheques te aanvaarden via Payconiq?
-
Werkingskost
- Blijft de werkingskost van toepassing als er geen transacties plaatsvinden?
- Ik heb meerdere Payconiq handelaarsaccounts (Merchant ID’s) voor mijn zaak. Hoe kan ik deze samenvoegen?
- Ik ontving een factuur voor de werkingskost, maar ik ga hier niet mee akkoord. Hoe ontvang ik een terugbetaling?
- Is de jaarlijks gefactureerde werkingskost van € 18 inclusief BTW?
- Voor wie geldt deze werkingskost?