Ik heb een e-mail ontvangen om de periodieke controle uit te voeren. Wat wordt er van mij verwacht?
Als financiële instelling moet Payconiq voldoen aan specifieke regelgeving. Daarom zijn we verplicht om de informatie over onze klanten up-to-date te houden.
U heeft een e-mail ontvangen omdat de periodieke controle van uw bedrijfsinformatie nu moet worden uitgevoerd. U hebt twee maanden de tijd om de informatie in uw handelaarsaccount te bevestigen of aan te passen via uw handelaarsportaal.
Bezoek het Payconiq-handelaarsportaal om de informatie in uw handelaarsaccount te bevestigen of bij te werken.
Meer informatie nodig? Bezoek de informatiepagina over de periodieke controle. Daar leggen we uit wat er van u wordt verwacht in een eenvoudig te volgen gids.
Other FAQs
- Payconiq in de praktijk
-
Mijn Payconiq-uitbetalingen
- Wanneer komt de betaling van een klant op mijn bankrekening?
- Ik heb een vraag over mijn transacties. Waar kan ik meer informatie terugvinden?
- Kan ik de naam van de betaler via gegroepeerde betaling nog terugvinden?
- Kan ik de naam van mijn klant terugvinden op mijn rekeninguittreksels?
- Welke betalingen worden gebundeld in een gegroepeerde uitbetaling?
- Mijn handelaarsaccount beheren
- Payconiq-oplossingen voor handelaars
- Een handelaarsaccount aanvragen
-
Aan de slag met het handelaarsportaal
- Waar kan ik mijn inloggegevens voor het handelaarsportaal vinden?
- Hoe kan ik een transactieoverzicht downloaden in het handelaarsportaal?
- Hoe kan ik een wachtwoord aanvragen voor het handelaarsportaal?
- De link om een wachtwoord aan te vragen is vervallen. Hoe krijg ik een nieuwe?
- Ik kan geen documenten opladen, hoe kan ik dit oplossen?
- Mijn Payconiq-factuur
-
Alles over maaltijdcheques via Payconiq
- Hoe werken maaltijdcheques met Payconiq voor klanten?
- Hoe verloopt de uitbetaling van een ‘gecombineerde’ transactie met maaltijdcheques en Payconiq?
- Hoe kan u betalingen met maaltijdcheques via Payconiq activeren of aanvragen?
- De betalingen met maaltijdcheques ontbreken in mijn betalingsoverzicht.
- Kan ik ook eco-, cadeau- of consumptiecheques aanvaarden via Payconiq?
-
Werkingskost
- Wat zit vervat in de jaarlijks gefactureerde werkingskost van € 18?
- Ik heb meerdere Payconiq-handelaarsaccounts (Merchant ID’s) voor mijn zaak. Hoe kan ik deze samenvoegen?
- Voor wie geldt deze werkingskost?
- Is de jaarlijks gefactureerde werkingskost van € 18 inclusief btw?
- Blijft de werkingskost van toepassing als er geen transacties plaatsvinden?
- Payconiq GO