Wanneer ik op de app klik om hem te openen, gebeurt er niets. Hoe kan ik de app openen op mijn toestel?
Wissel van internet-netwerk en probeer de app opnieuw te openen.
Ondervind je problemen via een Wi-Fi netwerk? Schakel dan je Wi-Fi uit en schakel je mobiele data/5G in. Gebruik je mobiele data terwijl je de app probeert te openen, schakel dan je data uit en schakel over naar een Wi-Fi-netwerk.
Probeer nu opnieuw je app te openen.
Als je zeker bent dat je toestel verbonden is met het internet, kijk dan ook even na of je op de laatste versie van de app zit. Dat doe je zo: https://www.payconiq.be/nl/faq/hoe-kan-ik-mijn-payconiq-by-bancontact-app-updaten.
Is het probleem nog steeds niet opgelost? Neem dan rechtstreeks contact op met ons support-team. Stuur een e-mail naar support@payconiq.be met een beschrijving van het probleem, je telefoonnummer en je e-mailadres. Ons team helpt je graag verder.
Other FAQs
-
Aan de slag
- Ik kan mijn bankrekening niet koppelen in de app
- Ik kan mijn Bancontact-kaart niet toevoegen in de app. Ik krijg een foutmelding wanneer ik mijn Bancontact-kaart probeer toe te voegen in de app.
- Ik heb tijdens de installatieprocedure de code via e-mail niet ontvangen. Wat nu?
- Ik heb geen sms-code ontvangen tijdens de installatieprocedure.
- Ik heb de verkeerde verificatiecode ingevoerd tijdens de installatieprocedure.
-
Betalingen uitvoeren
- Kan ik met de app voor elk bedrag betalingen doen of ontvangen?
- Worden de betaalde/ontvangen bedragen onmiddellijk op mijn rekening verrekend bij een betaling met de Payconiq by Bancontact-app?
- Kan dezelfde QR-code door verschillende betalers worden gescand?
- Waar vind ik een overzicht van de transacties die ik heb uitgevoerd?
- Ik heb een verkeerde betaling gedaan. Wat moet ik nu doen?
-
Privacy en veiligheid
- Waarom moet de app toegang krijgen tot de camera van mijn toestel?
- Ik wil inloggen in de app, maar ik ben van telefoonnummer of e-mailadres veranderd.
- Hoe kan ik de gegevens in mijn app beveiligen?
- Ik gebruik mijn smartphone voor het uitvoeren van betalingen. Heeft mijn gsm-operator dan toegang tot mijn persoonlijke gegevens?
- Welke persoonlijke gegevens zitten er in de app?
- Functies van de app
- Diensten
-
Wat te doen in geval van?
- Hoe verwijder ik mijn Payconiq by Bancontact-account
- Ik krijg een bericht in de app dat ik mijn app moet updaten, is dit verplicht?
- Wanneer ik op de app klik om hem te openen, gebeurt er niets. Hoe kan ik de app openen op mijn toestel?
- Hoe reset ik mijn Payconiq by Bancontact-app?
- Ik ben van bank veranderd, wat moet ik doen?
-
Varia
- Ik kan niet meer betalen met mijn Payconiq by Bancontact-app. Ik krijg een bericht dat mijn bank de betaling weigert omdat mijn kaart of de kaart van de begunstigde geblokkeerd is.
- Ik krijg de foutmelding ‘Autorisatie mislukt’ te zien. Wat kan ik doen om dit op te lossen?
- Ik ben mijn pincode vergeten of ik heb drie keer een verkeerde pin ingegeven. Wat moet ik doen?
- Ik slaag er niet in de app te installeren. Wat zijn de mogelijke oorzaken?
- Wat als ik mijn smartphone verlies of als iemand mijn toestel steelt? Kan iemand er dan betalingen mee uitvoeren?
