Wanneer ik op de app klik om hem te openen, gebeurt er niets. Hoe kan ik de app openen op mijn toestel?

Wissel van internet-netwerk en probeer de app opnieuw te openen.

Ondervind je problemen via een Wi-Fi netwerk? Schakel dan je Wi-Fi uit en schakel je mobiele data/5G in. Gebruik je mobiele data terwijl je de app probeert te openen, schakel dan je data uit en schakel over naar een Wi-Fi-netwerk.

Probeer nu opnieuw je app te openen.

Als je zeker bent dat je toestel verbonden is met het internet, kijk dan ook even na of je op de laatste versie van de app zit. Dat doe je zo: https://www.payconiq.be/nl/faq/hoe-kan-ik-mijn-payconiq-by-bancontact-app-updaten.

Is het probleem nog steeds niet opgelost? Neem dan rechtstreeks contact op met ons support-team. Stuur een e-mail naar support@payconiq.be met een beschrijving van het probleem, je telefoonnummer en je e-mailadres. Ons team helpt je graag verder.

Other FAQs