Ik heb tijdens de installatieprocedure de code via e-mail niet ontvangen. Wat nu?

Tijdens de installatieprocedure word je gevraagd om je e-mailadres in te voeren. Je ontvangt daarna een e-mail-code om je nummer te bevestigen.  

Je ontvangt meestal direct de code per mail, die is 15 minuten geldig. 

Heb je na 15 minuten nog steeds geen code ontvangen via e-mail?  

  1. Controleer of je het juiste e-mailadres hebt ingevoerd en of het bericht is toegekomen in je spam inbox of in de map ongewenste e-mail. 
  2. Sturen we de code naar een oud e-mailadres waar u geen toegang meer toe heeft? Stuur ons dan een mail met je naam, je gsmnummer en je oude e-mailadres naar support@payconiq.be

Tik op 'E-mail niet ontvangen?' om een nieuwe code te ontvangen.  

Ontvang je nog steeds geen code via e-mail? Stuur dan een mail met je naam, je nummer en een beschrijving van je probleem naar support@payconiq.be. Dan zoeken we samen verder naar een oplossing. 

Other FAQs