Ik heb de verkeerde verificatiecode ingevoerd tijdens de installatieprocedure.

Opgelet, er zijn twee verschillende codes.  

Tijdens de installatieprocedure word je gevraagd om je gsmnummer en e-mailadres in te voeren en te bevestigen via een aparte code. We merken dat de sms-code soms twee keer wordt ingevoerd, waardoor de installatie niet kan worden voltooid. 

  1. Eerst wordt gevraagd om je gsmnummer in te voeren. Je ontvangt daarna een sms-code om je gsmnummer te bevestigen.  
  2. Vervolgens wordt gevraagd om je e-mailadres in te voeren. Via e-mail ontvang je een andere code om je e-mailadres te bevestigen.  

Ben je geen nieuwe gebruiker en heb je reeds een account met dit gsmnummer? Dan wordt de verificatiecode automatisch verstuurd naar het door ons gekende e-mailadres. Kijk dus zeker ook in je oude inbox. 

Sturen we de code naar een oud e-mailadres waar u geen toegang meer toe heeft? Stuur ons dan een mail met je naam, je gsmnummer en je oude e-mailadres naar support@payconiq.be

Other FAQs