Ik heb geen sms-code ontvangen tijdens de installatieprocedure.

Tijdens de installatieprocedure word je gevraagd om je gsmnummer in te voeren. Je ontvangt daarna een sms-code om je gsmnummer te bevestigen. 

Je ontvangt meestal direct de sms-code, die is 15 minuten geldig. 

Heb je geen SMS-code ontvangen na 15 minuten?  

  1. Controleer dan eerst of je het juiste mobiele telefoonnummer hebt ingevoerd.  
  2. Kijk ook even na of het nummer 8282 niet in je geblokkeerde contacten of nummers staat. Anders moet je deze eerst verwijderen uit de lijst en opnieuw proberen. 
  3. Zorg er ook voor dat ‘free premium SMS service’ aanstaat in de instellingen van uw berichten app. 
  4. Tik op 'Sms niet ontvangen?' om een nieuwe code te ontvangen. 

Ontvang je nog steeds geen sms-code? Stuur dan een mail met je naam, je gsmnummer, mobiele provider, en exacte tijdstip van de mislukte poging (uur + datum) naar support@payconiq.be. Dan zoeken we samen verder naar een oplossing. 

Other FAQs