Ik krijg deze foutmelding te zien: ‘Je toestel voldoet niet aan onze beveiligingsvereisten. Raadpleeg de veelgestelde vragen voor informatie over de instellingen van je toestel.’

  • Gebruik je een Android-toestel? Controleer de volgende instellingen en pas ze eventueel aan. Dit zal het probleem in de meeste gevallen verhelpen.
  • Zorg dat alle ontwikkelaarsopties uitgeschakeld zijn, waaronder ook de USB-foutopsporing. Je kan deze optie aanpassen bij 'Ontwikkelaarsopties' onder 'Instellingen'.
  • Zorg dat je toestel niet 'rooted' is. Is het besturingssysteem een Android-variant (ook wel een custom rom genoemd) zoals LineageOS of Pixel Experience? Dan kan de Payconiq by Bancontact-app niet worden geïnstalleerd omwille van veiligheidsredenen.
  • Gebruik je een iOS-toestel? In dat geval mag je toestel niet 'jailbroken' zijn.

Blijft je probleem aanhouden? Dan gebruik je waarschijnlijk een onbekend toestel of een zeer recent model dat nog niet in onze appserver is geconfigureerd. Ga naar het contactformulier op onze website of in de app (hoofdmenu) en bezorg ons meer informatie over de producent, het model en de versie van het besturingssysteem van je toestel.

Other FAQs