Hoe wijzig of ontkoppel ik de bankrekening die gekoppeld is aan mijn app?

Om het bankrekeningnummer (IBAN) te wijzigen (of te ontkoppelen) die is gekoppeld aan uw Payconiq by Bancontact-app, begint u met het ontkoppelen van het huidige bankrekeningnummer. 

Opgelet: zorg ervoor dat u niet uw bankkaart ontkoppelt. 

Linksboven op het startscherm gaat u naar het menu van de app en tikt u op 'Betaalmiddelen'. Selecteer vervolgens 'Gekoppelde bankrekening' en klik op de knop 'Ontkoppel mijn bankrekening'. 

U wordt gevraagd uw verzoek te bevestigen door nogmaals op de knop 'Ontkoppel mijn bankrekening' te klikken. 

Volg deze 3 stappen om uw nieuwe bankrekening te koppelen. 

Heb je geen toegang tot je app?
Stuur dan een mail met je naam, je nummer en een beschrijving van je probleem naar support@payconiq.be. Dan zoeken we samen verder naar een oplossing. 

Other FAQs