De mededelingen op mijn rekeningafschriften over betalingen onder vrienden verschillen van de mededelingen in mijn transactiehistoriek in de app. Hoe komt dat?
Het is nog niet mogelijk om de mededeling in de historiek van je app ook op je rekeningafschrift te plaatsen.
Other FAQs
-
Aan de slag
- Ik kan mijn bankrekening niet koppelen in de app
- Ik heb geen sms-code ontvangen tijdens de installatieprocedure.
- Ik heb tijdens de installatieprocedure de code via e-mail niet ontvangen. Wat nu?
- Ik heb de verkeerde verificatiecode ingevoerd tijdens de installatieprocedure.
- Ik kan mijn Bancontact-kaart niet toevoegen in de app. Ik krijg een foutmelding wanneer ik mijn Bancontact-kaart probeer toe te voegen in de app.
-
Betalingen uitvoeren
- Worden de betaalde/ontvangen bedragen onmiddellijk op mijn rekening verrekend bij een betaling met de Payconiq by Bancontact-app?
- Kan dezelfde QR-code door verschillende betalers worden gescand?
- Soms kan ik geen kaart kiezen wanneer ik een transactie uitvoer. Hoe komt dat?
- Worden alle betalingen verwerkt, ook als er onvoldoende geld op mijn rekening staat?
- Hoelang blijven de transacties zichtbaar in mijn historiek?
-
Privacy en veiligheid
- Waarom moet de app toegang krijgen tot de camera van mijn toestel?
- Ik wil inloggen in de app, maar ik ben van telefoonnummer of e-mailadres veranderd.
- Welke persoonlijke gegevens zitten er in de app?
- Hoe kan ik de gegevens in mijn app beveiligen?
- Ik gebruik mijn smartphone voor het uitvoeren van betalingen. Heeft mijn gsm-operator dan toegang tot mijn persoonlijke gegevens?
- Functies van de app
-
Diensten
- Ik kan mijn Pluxee/Sodexo-kaart niet toevoegen. Ik krijg een bericht dat het nummer of de geldigheidsdatum van mijn kaart niet klopt.
- Het getoonde bedrag is € 0, hoewel ik nog maaltijdcheques op Pluxee/Sodexo Card heb staan.
- Hoe kan ik het beschikbare saldo van mijn maaltijdcheques zien?
- Hoe kan ik een groepspot aanmaken?
- Facturen | Wie is POM?
-
Wat te doen in geval van?
- Hoe verwijder ik mijn Payconiq by Bancontact-account
- Ik krijg een bericht in de app dat ik mijn app moet updaten, is dit verplicht?
- Hoe reset ik mijn Payconiq by Bancontact-app?
- Ik ben van bank veranderd, wat moet ik doen?
- Wanneer ik op de app klik om hem te openen, gebeurt er niets. Hoe kan ik de app openen op mijn toestel?
-
Varia
- Ik kan niet meer betalen met mijn Payconiq by Bancontact-app. Ik krijg een bericht dat mijn bank de betaling weigert omdat mijn kaart of de kaart van de begunstigde geblokkeerd is.
- Ik krijg de foutmelding ‘Autorisatie mislukt’ te zien. Wat kan ik doen om dit op te lossen?
- Ik ben mijn pincode vergeten of ik heb drie keer een verkeerde pin ingegeven. Wat moet ik doen?
- Wat als ik mijn smartphone verlies of als iemand mijn toestel steelt? Kan iemand er dan betalingen mee uitvoeren?
- Hoe kan ik me inschrijven voor de newsletter van Payconiq by Bancontact?
