Hoelang blijven de transacties zichtbaar in mijn historiek?
De transacties worden 13 maanden in de app bewaard. Als je de app reset of verwijdert, worden alle opgeslagen gegevens ook meteen verwijderd.
Other FAQs
-
Aan de slag
- Ik kan mijn bankrekening niet koppelen in de app
- Ik kan mijn Bancontact-kaart niet toevoegen in de app. Ik krijg een foutmelding wanneer ik mijn Bancontact-kaart probeer toe te voegen in de app.
- Ik heb geen sms-code ontvangen tijdens de installatieprocedure.
- Ik heb tijdens de installatieprocedure de code via e-mail niet ontvangen. Wat nu?
- Ik heb de verkeerde verificatiecode ingevoerd tijdens de installatieprocedure.
-
Betalingen uitvoeren
- Kan ik met de app voor elk bedrag betalingen doen of ontvangen?
- Kan dezelfde QR-code door verschillende betalers worden gescand?
- Waar vind ik een overzicht van de transacties die ik heb uitgevoerd?
- Ik heb een verkeerde betaling gedaan. Wat moet ik nu doen?
- Soms kan ik geen kaart kiezen wanneer ik een transactie uitvoer. Hoe komt dat?
-
Privacy en veiligheid
- Waarom moet de app toegang krijgen tot de camera van mijn toestel?
- Ik wil inloggen in de app, maar ik ben van telefoonnummer of e-mailadres veranderd.
- Welke persoonlijke gegevens zitten er in de app?
- Hoe kan ik de gegevens in mijn app beveiligen?
- Ik gebruik mijn smartphone voor het uitvoeren van betalingen. Heeft mijn gsm-operator dan toegang tot mijn persoonlijke gegevens?
- Functies van de app
-
Diensten
- Ik kan mijn Pluxee/Sodexo-kaart niet toevoegen. Ik krijg een bericht dat het nummer of de geldigheidsdatum van mijn kaart niet klopt.
- Het getoonde bedrag is € 0, hoewel ik nog maaltijdcheques op Pluxee/Sodexo Card heb staan.
- Hoe koop ik een ticket van De Lijn?
- Hoe vind ik een geldautomaat via de Payconiq by Bancontact-app?
- Hoe kan ik het beschikbare saldo van mijn maaltijdcheques zien?
-
Wat te doen in geval van?
- Hoe verwijder ik mijn Payconiq by Bancontact-account
- Ik krijg een bericht in de app dat ik mijn app moet updaten, is dit verplicht?
- Hoe reset ik mijn Payconiq by Bancontact-app?
- Wanneer ik op de app klik om hem te openen, gebeurt er niets. Hoe kan ik de app openen op mijn toestel?
- Wat gebeurt er als ik mijn app reset?
-
Varia
- Ik kan niet meer betalen met mijn Payconiq by Bancontact-app. Ik krijg een bericht dat mijn bank de betaling weigert omdat mijn kaart of de kaart van de begunstigde geblokkeerd is.
- Ik krijg de foutmelding ‘Autorisatie mislukt’ te zien. Wat kan ik doen om dit op te lossen?
- Ik ben mijn pincode vergeten of ik heb drie keer een verkeerde pin ingegeven. Wat moet ik doen?
- Ik slaag er niet in de app te installeren. Wat zijn de mogelijke oorzaken?
- Wat als ik mijn smartphone verlies of als iemand mijn toestel steelt? Kan iemand er dan betalingen mee uitvoeren?
