Waarom heb ik meerdere e-mails ontvangen?
Elke handelaar zou een laatste herinneringsmail moeten hebben ontvangen over de geplande evolutie van hun betalingsplatform. Zodra de update in ons systeem is voltooid, ontvangt u ten minste één e-mail van ons waarin staat dat de overzetting is voltooid en waarin u wordt gevraagd een testtransactie uit te voeren.
Aan de hand van deze testtransactie kunnen we controleren of de aanpassing van uw platform succesvol is verlopen.
- Als de update succesvol was, ontvangt u een e-mail met een uitnodiging voor het nieuwe Handelaarsportaal.
- Als de update niet succesvol was, ontvangt u een e-mail met de mededeling dat uw betaalsysteem is teruggezet naar het Payconiq-platform en een datum waarop een nieuwe poging wordt gepland.
Als u meerdere bevestigings- en terugdraaiingsmails heeft ontvangen, betekent dit dat we de update hebben uitgevoerd, waardoor uw account in ons systeem niet langer aan het Payconiq-platform gekoppeld was. Tijdens verdere tests kon ons systeem echter niet bevestigen dat de overgang succesvol was, waardoor automatisch een terugdraaiingsmail werd verstuurd. Mogelijk heeft ons systeem de koppeling en tests meerdere keren herhaald, waardoor u meerdere identieke e-mails heeft ontvangen.
