Er zijn twee Handelaarsportalen. Welke moet ik gebruiken?
Zodra uw handelaarsaccount is overgezet van het Payconiq-platform naar het Bancontact- en Wero-platform, ontvangt u een of meerdere e-mails van ons.
Als de meest recente (of enige) e-mail die u heeft ontvangen een bevestigingsmail was met als onderwerp “Uw account is overgezet naar het nieuwe betaalsysteem”: Goed nieuws: uw account is met succes overgezet naar het nieuwe Bancontact- en Wero-betaalsysteem en u heeft nu toegang tot het nieuwe Handelaarsportaal (merchant-portal.bancontact.net). Hou er rekening mee dat u geen toegang meer heeft tot het oude portaal.
Als de meest recente e-mail die u heeft ontvangen een rollback-e-mail was met als onderwerp “Uw account is teruggezet naar het Payconiq-betalingssysteem”: Helaas is er iets misgegaan tijdens de overdracht van uw account naar het nieuwe Bancontact- en Wero-betaalsysteem, dus hebben we uw account teruggezet naar het Payconiq-betaalsysteem. Dit betekent dat u nog geen toegang heeft tot het nieuwe Handelaarsportaal, maar dat u het oude portaal (portal.payconiq.com) kunt blijven gebruiken.
