Ontvang je facturen meteen in je app en betaal ze nog makkelijker. Zo ben je steeds up to date met je administratie en betaal je je facturen snel en veilig in je app.
Hoe ontvang ik mijn facturen in de app?
Ga linksboven op het startscherm naar het menu van je app en tik op ‘Facturen’.
Activeer de functionaliteit.
Je ontvangt de facturen van deelnemende bedrijven die gelinkt zijn aan jouw email adres of gsm-nummer. Hiervoor moet je eenmalig bevestigen dat jouw gegevens gebruikt mogen worden, aangezien we deze vergelijken met de gegevens die beschikbaar zijn bij onze partner. Als je gegevens overeenkomen, verschijnen toekomstige facturen automatisch in je app.
Lees in de Privacyverklaring en Algemene Voorwaarden hoe je gegevens zullen gebruikt worden.
Hoe werkt het?
Heb je een nieuwe factuur ontvangen? Tik dan op de melding die je ontving of ga via het menu in de app naar ‘Facturen’.
- Heb je een openstaande factuur? Dan zie je deze in de tab ‘TE BETALEN’.
- De facturen die je al betaald hebt, staan in de tab ‘BETAALD’.
Tip: Schakel je notificaties in. Zo krijg je een melding van zodra er een nieuwe factuur binnenkomt.
- iOS-gebruikers: ga naar 'Instellingen' op je telefoon en tik op 'Meldingen'. Selecteer de Payconiq by Bancontact-app onder 'Meldingsstijl', en schakel 'Sta meldingen toe' in.
- Android-gebruikers: Ga naar ‘instellingen’ op je telefoon en tik op ‘Meldingen’. Activeer met de schakelaar de meldingen voor de Payconiq by Bancontact-app.
Welke facturen kan ik in de app ontvangen?
Je kan facturen ontvangen in de app van onder andere volgende bedrijven:
- Luminus
- Farys
- ...
Consulteer hier de volledige lijst van bedrijven.
Ben je een handelaar en wil je dit graag aanbieden aan je klanten?
Neem dan contact op met onze partner POM.
Heb je nog vragen?
Aarzel niet om ons te contacteren.