Scan for Change: win een promotiecampagne voor uw goed doel

publish date
1 maart 2023

Om de lancering van de nieuwe Payconiq-oplossing op maat van goede doelen ‘Scan & Doneer’ te vieren, lanceert Bancontact Payconiq Company de wedstrijd ‘Scan for Change’. Met deze wedstrijd willen we goede doelen ondersteunen bij hun inzamelacties om hun goed doel nog meer onder de aandacht te brengen. We bieden ze de kans om advertentieruimte te winnen in samenwerking met JCDecaux.


Wat kunnen goede doelen concreet winnen?

Goede doelen die over de Payconiq-oplossing beschikken, kunnen hun kans wagen om een 7-daagse promotiecampagne te winnen voor hun goed doel. Deze campagne wordt op straat getoond op 500 tot meer dan 1000 reclameschermen van JCDecaux in België!

Hoe kunnen ze deelnemen?
Goede doelen moeten een originele fondsenwervingscampagne opzetten waarin ze de Payconiq QR-code op een creatieve en strategische manier gebruiken om donaties in te zamelen.

Ze dienen hun campagne in met een korte uitleg waarom ze het verdienen om te winnen op het vlak van creativiteit, strategie en integratie van de Payconiq-oplossing. Ze worden ook gevraagd om promotiemateriaal voor de campagne in te dienen, waaronder ten minste één visual die als poster voor de JCDecaux-schermen zal worden gebruikt.

Bent u een goed doel? Waag dan zeker uw kans door dit formulier in te vullen waar u meer informatie zal terugvinden. Want er zullen niet 1 maar 3 winnaars zijn!

De wedstrijd loopt tot 30/04/2023. De voorwaarden van de wedstrijd vindt u hier.

Om goede doelen te helpen hun Payconiq QR-code optimaal in te zetten bij hun fondsenwervingscampagnes, kunnen ze bovendien inspiratie opdoen op de Scan for Change website. Deze site staat vol met ideeën voor goede doelen hoe ze op een originele manier fondsen kunnen werven en zal regelmatig worden bijgewerkt met content van de winnende goede doelen in de wedstrijd.