Wilt u uw contract beëindigen? Vul dan het contactformulier in.

* Alle velden zijn verplicht tenzij anders aangegeven
Ik wil graag:

Wanneer u uw KBO-nummer wenst aan te passen en uw Payconiq aansluiting dus wenst onder te brengen in een nieuw bedrijf, moet u een volledig nieuw contract tekenen. Uw huidige aansluiting zal dus worden stopgezet en u zal een nieuwe QR code en/of API-key ontvangen die gelinkt is aan uw nieuwe zaak en nieuwe handelaarsportaal. KLIK HIER om een nieuw contract in te vullen, vergeet ook zeker niet uw oude KBO-nummer op te geven.

Om uw bankrekeningnummer aan te passen dient u het formulier voor IBAN-wijziging in te vullen.

Type

Om uw adresgegevens aan te passen, log in op het Handelaarsportaal. Ga in het menu naar “Handelaarsaccount” om de wijziging zelf door te voeren.

Vaste QR-code gekoppeld aan uw kassa De QR-code wordt geactiveerd door de kassa en maakt na scannen het bedrag meteen zichtbaar in de app van uw klant. Vaste QR-code gekoppeld aan uw kassa

Payconiq Instore

Transacties gegroepeerd ontvangen
Indien u vragen heeft of opmerkingen heeft, gelieve support te contacteren.
Indien uw winkel een nieuw adres heeft

Om uw facturatie e-mailadres aan te passen, log in op het Handelaarsportaal. Ga in het menu naar “Handelaarsaccount” om de wijziging zelf door te voeren.

Wilt u uw contract beëindigen? Vul dan het contactformulier in.

Mijn contactgegevens