De wachtwoordlink voor mijn wachtwoordreset is vervallen. Hoe kan ik een nieuwe krijgen?
U heeft een afzonderlijke e-mail gekregen met een link waarmee u het wachtwoord kunt instellen. Als de link niet langer geldig is, kunt u zelf een nieuwe link aanvragen:
- Ga naar portal.payconiq.com.
- Klik op ‘wachtwoord vergeten’.
- Voer het e-mailadres in waarop u de welkomstmail hebt ontvangen.
- Log in met uw e-mailadres.
Als u geen e-mail gekregen hebt of geen nieuwe link kunt aanvragen, contacteert u de helpdesk via info@payconiq.be.
Other FAQs
- Payconiq in de praktijk
- Mijn Payconiq-uitbetalingen
- Mijn handelaarsaccount beheren
- Payconiq-oplossingen voor handelaars
- Een handelaarsaccount aanvragen
- Aan de slag met het handelaarsportaal
- Mijn Payconiq-factuur
-
Alles over maaltijdcheques via Payconiq
- Hoe kan u betalingen met maaltijdcheques via Payconiq activeren of aanvragen?
- Hoe verloopt de uitbetaling van een ‘gecombineerde’ transactie met maaltijdcheques en Payconiq?
- Hoe werkt een betaling met maaltijdcheques via Payconiq voor uw klant?
- De betalingen met maaltijdcheques ontbreken in mijn betalingsoverzicht.
- Hoe kan ik mijn ‘gecombineerde’ transacties met maaltijdcheques en Payconiq opvolgen?
-
Werkingskost
- Blijft de werkingskost van toepassing als er geen transacties plaatsvinden?
- Ik heb meerdere Payconiq handelaarsaccounts (Merchant ID’s) voor mijn zaak. Hoe kan ik deze samenvoegen?
- Ik ontving een factuur voor de werkingskost, maar ik ga hier niet mee akkoord. Hoe ontvang ik een terugbetaling?
- Is de jaarlijks gefactureerde werkingskost van € 18 inclusief BTW?
- Voor wie geldt deze werkingskost?