Waarom krijg ik een e-mail met de vraag om mijn bedrijfsgegevens te updaten?

Om witwassen van geld en financiering van terrorisme te voorkomen, is Payconiq International N.V. bij Europese en Belgische wet- en regelgeving verplicht om de identiteit van alle gebruikers van de Payconiq betaaldienst - onder andere alle bedrijven die Payconiq aanbieden als betaalmiddel - te controleren. Zo'n controle past binnen het klantenonderzoek ofCustomer Due Diligence (afgekort tot CDD) proces.
Lees hier verder voor meer informatie over wat dit precies voor u inhoudt.
De controles die Payconiq International N.V. doet, vinden plaats zowel bij de aansluiting van nieuwe handelaren als op regelmatige basis na deze aansluiting, om zeker te zijn dat de documenten en gegevens van uw bedrijf nog steeds actueel zijn.
Bij het laatste nazicht is gebleken dat de gegevens van uw organisatie niet volledig of niet meer actueel zijn. Daarom hebben wij u een e-mail gestuurd om te vragen om aan de hand van een vernieuwd contract de gegevens van uw onderneming of vereniging te actualiseren.
Let op!
Dit is een louter administratieve kwestie die geen enkele invloed heeft op het aanvaarden van Payconiq betalingen in uw zaak. Conform de wetgeving moeten uw gegevens echter binnen een strikt afgelijnde periode worden geactualiseerd. Let dus zeker op de uiterste data die in uw communicatie werden meegedeeld. Indien uw gegevens niet worden geactualiseerd binnen de vooropgestelde termijn, is Payconiq International N.V. genoodzaakt de overeenkomst eenzijdig op te zeggen.
Heeft u vragen over dit proces en hoe dit in zijn werk gaat?
Neem gerust contact met onze helpdesk via i[email protected] of bel +32 (0)2 793 01 43