Opstart na ondertekening van het handelaarscontract
Na ondertekening van het contract en het opladen van alle nodige documenten, worden alle gegevens ingeladen in ons Payconiq systeem en doen onze teams een klantenonderzoek of Customer Due Diligence of kortweg 'CDD'onderzoek (hierkan je informatie vinden wat dit is en waarom we dit doen).
Wanneer dit alles achter de rug is, ontvangt u van ons een bericht in uw mailbox, samen met een stappenplan om uw Payconiq-aansluiting te activeren en zelf een eerste testbetaling uit te voeren in uw eigen zaak.
Zo ziet u meteen hoe snel, veilig én gemakkelijk Payconiq is!
Other FAQs
- Payconiq in de praktijk
- Mijn Payconiq-uitbetalingen
- Mijn handelaarsaccount beheren
- Payconiq-oplossingen voor handelaars
- Een handelaarsaccount aanvragen
- Aan de slag met het handelaarsportaal
- Mijn Payconiq-factuur
- Alles over maaltijdcheques via Payconiq
-
Werkingskost
- Blijft de werkingskost van toepassing als er geen transacties plaatsvinden?
- Ik heb meerdere Payconiq handelaarsaccounts (Merchant ID’s) voor mijn zaak. Hoe kan ik deze samenvoegen?
- Ik ontving een factuur voor de werkingskost, maar ik ga hier niet mee akkoord. Hoe ontvang ik een terugbetaling?
- Is de jaarlijks gefactureerde werkingskost van € 18 inclusief BTW?
- Voor wie geldt deze werkingskost?