Ik krijg een foutmelding wanneer ik mijn contract wil ondertekenen
Wanneer u een foutmelding krijgt bij het openen van de ondertekenlink, ligt dit vaak aan het formaat van de documenten die u heeft opgeladen tijdens het invullen van het formulier.
Alvorens het contract opnieuw in te vullen raden we aan om AL uw documenten (ook wanneer deze al in PDF-formaat staan) eerst naar PDF te printen Hierdoor worden alle - vaak onzichtbare - instellingen verwijderd die het delen van uw PDF-document verhinderen. Klik HIER om te weten hoe u een document naar PDF print.
Gelieve nadien ENKEL het nieuw aangemaakte bestand te gebruiken om op te laden in het formulier.
Other FAQs
- Payconiq in de praktijk
- Mijn Payconiq-uitbetalingen
- Mijn handelaarsaccount beheren
- Payconiq-oplossingen voor handelaars
- Een handelaarsaccount aanvragen
- Aan de slag met het handelaarsportaal
- Mijn Payconiq-factuur
- Alles over maaltijdcheques via Payconiq
-
Werkingskost
- Blijft de werkingskost van toepassing als er geen transacties plaatsvinden?
- Ik heb meerdere Payconiq handelaarsaccounts (Merchant ID’s) voor mijn zaak. Hoe kan ik deze samenvoegen?
- Ik ontving een factuur voor de werkingskost, maar ik ga hier niet mee akkoord. Hoe ontvang ik een terugbetaling?
- Is de jaarlijks gefactureerde werkingskost van € 18 inclusief BTW?
- Voor wie geldt deze werkingskost?