Ik krijg deze foutmelding te zien: ‘Uw toestel voldoet niet aan onze beveiligingsvereisten. Raadpleeg de veelgestelde vragen voor informatie over de instellingen van uw toestel.’ Wat kan ik doen om dit op te lossen?

Gebruikt u een Android-toestel? Controleer de volgende instellingen en pas ze eventueel aan. Dit zal het probleem in de meeste gevallen verhelpen.

  • Zorg dat alle ontwikkelaarsopties uitgeschakeld zijn, waaronder ook de USB-foutopsporing. U kunt deze optie aanpassen bij 'Ontwikkelaarsopties' onder 'Instellingen'.
  • Zorg dat uw toestel niet 'rooted' is.

Gebruikt u een iOS-toestel? In dat geval mag uw toestel niet 'jailbroken' zijn.

Lees hier meer over 'jailbroken' toestellen.

Als deze aanpassingen het probleem niet hebben opgelost, gebruikt u waarschijnlijk een onbekend toestel of een zeer recent model dat nog niet in onze appserver is geconfigureerd. Ga dan naar het contactformulier op onze website of in de app (hoofdmenu) en geef ons meer informatie over de producent, het model en de versie van het besturingssysteem van uw toestel.