Ik heb een contract getekend voor Payconiq. Hoe lang duurt het voordat ik Payconiq-betalingen kan ontvangen?
Na ondertekening zijn er nog enkele stappen die uw contract moet doorlopen alvorens u uw eerste transactie kunt uitvoeren. Eén daarvan is een klantenonderzoekof Customer Due Diligence (CDD)-proces.
Als aanbieder van betaaloplossingen, is Payconiq International N.V. namelijk verplicht (in het kader van de regels en wetgevingen die van toepassing zijn op de financiële sector zoals de anti-witwas wetgeving) om de identiteit van alle ondernemers die gebruikmaken van de Payconiq-betaaldienst te identificeren en te verifiëren.
Bij elk nieuw contract met een nieuwe juridische entiteit moeten we deze data opnieuw controleren. Dit kan enige tijd in beslag nemen, maar onze medewerkers doen hun uiterste best om uw aansluiting zo snel mogelijk te bevestigen.
Alvast bedankt voor uw begrip.
Other FAQs
- Payconiq in de praktijk
- Mijn Payconiq-uitbetalingen
- Mijn handelaarsaccount beheren
- Payconiq-oplossingen voor handelaars
- Een handelaarsaccount aanvragen
- Aan de slag met het handelaarsportaal
- Mijn Payconiq-factuur
-
Alles over maaltijdcheques via Payconiq
- Hoe kan u betalingen met maaltijdcheques via Payconiq activeren of aanvragen?
- Hoe verloopt de uitbetaling van een ‘gecombineerde’ transactie met maaltijdcheques en Payconiq?
- Hoe werkt een betaling met maaltijdcheques via Payconiq voor uw klant?
- Hoe kan ik mijn ‘gecombineerde’ transacties met maaltijdcheques en Payconiq opvolgen?
- Hoeveel kost het om maaltijdcheques te aanvaarden via Payconiq?
-
Werkingskost
- Blijft de werkingskost van toepassing als er geen transacties plaatsvinden?
- Ik heb meerdere Payconiq handelaarsaccounts (Merchant ID’s) voor mijn zaak. Hoe kan ik deze samenvoegen?
- Ik ontving een factuur voor de werkingskost, maar ik ga hier niet mee akkoord. Hoe ontvang ik een terugbetaling?
- Is de jaarlijks gefactureerde werkingskost van € 18 inclusief BTW?
- Voor wie geldt deze werkingskost?