Ik heb een contract getekend en kreeg net een mailtje met een ""API Key". Wat moet ik hiermee doen?

Om Payconiq te activeren op uw kassa- of betaalsysteem (webshop,…) en uw toekomstige betalingen veilig naar Payconiq te sturen, heeft uw leverancier een unieke sleutel of "API key" nodig.
Deze sleutel is uw persoonlijke toegangscode om Payconiq te activeren en wordt u - na ondertekenen voor het contract - bezorgd via een beveiligde e-mail vanop het e-mailadres [email protected] U ontvangt nadien ook een e-mail met de nodige instructies om deze beveiligde e-mail te openen. Voor meer informatie over de activatie met deze sleutel kunt u ook terecht bij de leverancier van uw kassasysteem.
LET OP !Om Payconiq transacties vanaf uw kassasysteem te kunnen lanceren heeft uw leverancier een connectie nodig met Payconiq. Kijk HIER voor alle leveranciers die reeds Payconiq aanbieden.
Indien uw leverancier nog geen connectie heeft, mag u hem naar onze 'partner' pagina doorverwijzen en dan helpen wij hen hem graag op weg.