Ik bestelde recent een “QR-code op sticker” voor mijn zaak. Wat zijn de volgende stappen?
Bestelde u recent een “QR-code op sticker” voor uw zaak?
Dan vindt u hieronder wat u van ons mag verwachten.
- Zodra uw aanvraag goedgekeurd is, ontvangt u van ons een welkomstmail. Hierin maken we u stap voor stap wegwijs in hoe Payconiq werkt.
- U krijgt toegang tot het handelaarsportaal, waar u de binnenkomende betaalbevestigingen kan opvolgen. U vindt er ook uw Payconiq QR-code, zodat uw klanten meteen mobiel kunnen betalen bij u.
- Gaf u bij uw aanvraag uw gsm-nummer door? Dan sturen we u een sms wanneer u uw welkomstpakket in uw brievenbus mag verwachten. Daarin vindt u de Payconiq-sticker met uw QR-code en materiaal om uw klanten te informeren over uw nieuwe betaalmethode.
Blijft u graag op de hoogte van de verwerkingstijd? Die vindt u hier.
Other FAQs
- Payconiq in de praktijk
- Mijn Payconiq-uitbetalingen
- Mijn handelaarsaccount beheren
- Payconiq-oplossingen voor handelaars
- Een handelaarsaccount aanvragen
- Aan de slag met het handelaarsportaal
- Mijn Payconiq-factuur
-
Alles over maaltijdcheques via Payconiq
- Hoe kan u betalingen met maaltijdcheques via Payconiq activeren of aanvragen?
- Hoe verloopt de uitbetaling van een ‘gecombineerde’ transactie met maaltijdcheques en Payconiq?
- Hoe werkt een betaling met maaltijdcheques via Payconiq voor uw klant?
- Hoe kan ik mijn ‘gecombineerde’ transacties met maaltijdcheques en Payconiq opvolgen?
- Hoeveel kost het om maaltijdcheques te aanvaarden via Payconiq?
-
Werkingskost
- Blijft de werkingskost van toepassing als er geen transacties plaatsvinden?
- Ik heb meerdere Payconiq handelaarsaccounts (Merchant ID’s) voor mijn zaak. Hoe kan ik deze samenvoegen?
- Ik ontving een factuur voor de werkingskost, maar ik ga hier niet mee akkoord. Hoe ontvang ik een terugbetaling?
- Is de jaarlijks gefactureerde werkingskost van € 18 inclusief BTW?
- Voor wie geldt deze werkingskost?